[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

Spotkanie dwudzieste piąte
 
O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ?
– o krótkich, jasnych i jednoznacznych komunikatach
– o używaniu pytań zamkniętych, np. “Czy chcesz napić się herbaty?”
– o zmniejszeniu ilości bodźców, tak aby chory mógł skupić się na ćwiczeniach
 
ćwiczenia przygotowały: Joanna Sterna, Olga Trochimiuk, II rok II stopień, filologia polska z logopedią UPH w Siedlcach

[/vc_column_text][vc_single_image image=”3673″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”yes” img_link_target=”_self” img_size=”medium”][vc_single_image image=”3674″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”yes” img_link_target=”_self” img_size=”medium”][vc_single_image image=”3675″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”yes” img_link_target=”_self” img_size=”medium”][vc_single_image image=”3676″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”yes” img_link_target=”_self” img_size=”medium”][/vc_column][/vc_row]