[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

Spotkanie dziewiętnaste
 
O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ?
– o motywowaniu chorego, ćwiczenia funkcji poznawczych pozwalają dłużej zachować sprawność intelektualną
– o komunikatach krótkich, jednoznacznych
– o możliwości modyfikowania ćwiczeń * obrazek zamieszczony w filmie jest przykładowy, do ćwiczenia opisu np. postaci, może posłużyć dobrze znana choremu fotografia rodzinna lub inne zdjęcie, rysunek.
  
ćwiczenia przygotowały: Joanna Sterna, Olga Trochimiuk, II rok II stopień, filologia polska z logopedią UPH w Siedlcach
Źródło fotografii: Beata Blok, Uczę się rozumieć innych emocje i gesty, Gdańsk 2013.

[/vc_column_text][vc_video link=”https://youtu.be/ciAg4jAAWcI”][vc_single_image image=”3519″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”yes” img_link_target=”_self” img_size=”medium”][vc_single_image image=”3520″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”yes” img_link_target=”_self” img_size=”medium”][vc_single_image image=”3521″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”yes” img_link_target=”_self” img_size=”medium”][vc_single_image image=”3518″ alignment=”center” border_color=”grey” img_link_large=”yes” img_link_target=”_self” img_size=”medium”][/vc_column][/vc_row]